niedziela, 1 września 2013

Co mi w duszy gra? Czyli koncertowo.

A to wszystko dzięki wspaniałemu Ł.
W końcu mogłam zrealizować urodzinowy prezent. Czekałam miesiąc, ale warto było. A prezent był podwójny - Mama też była :) 

Początkowo byłam pełna obaw - znając tylko jednego z wykonawców. Dodatkowo nie chciałam przesłuchiwać płyt, i nadrabiać zaległości. Wolałam jechać na żywioł, poddać się eksperymentowi, zobaczyć i poczuć to, co mi się spodoba, a co niekoniecznie.
Tak jak podejrzewałam, część zespołów przetrawiłam, część okazała się zupełnie niestrawna dla mego ucha. Nawet w jednym się zakochałam zupełnie. Byłam przekonana, że słucham ich pierwszy raz, ale nagle pewne dźwięki wydały mi się znajome i wiedziałam jakie nastąpią po nich. Ale skąd? Czyżby Piotr N.  na studiach polecił? Nikt tego nie wie, nawet sam Piotr N., który też się świetnie bawił, mówiąc: "Jestem szczęśliwy". I to było widać! Cudny widok szczęśliwego przyjaciela.

A Riverside grało niby dla wszystkich, jednak miałam nieodparte wrażenie, że był to  wyjątkowy, osobisty koncert dla Mami :* 

 INO ROCK FESTIVAL zaliczony :)

\m/   \m/

Poniżej obszerna fotorelacja,  enjoy:

Osada Vida zagrali na rozgrzewkę.
Można głosować w radiowej Trójce na  ich utwór .





OSADA VIDA zagrała ponadto cover Metallica Master of Puppets.


Believe, chyba przez  zadufanego w sobie wokalistę, nie zwalił z nóg. Nie dostał jednak ostatniego miejsca w moim rankingu:) 
Na Youtube mają problem z Justinem Bieberem, więc daję namiary na ich klipy i utwory tutaj  :)





Zgłodniałeś? Zjedz se ryż :)



Pani lachon i prosta muzyczka rozgrzały tłum do czerwoności, mnie nie ruszyli zupełnie, ale miło było sobie popatrzeć.
Mostly Autumn





Gwiazda wieczoru Riverside - dali radę :)





Trochę jak Curt :)


Czarodziej :)








 

Jednak najlepsze zostawiłam na koniec.
Mistrzostwo świata - Anglagard.

Jeśli miałabym wskazać, co mi gra w duszy, to właśnie ich dźwięki! :) 
















Uwielbiam te dwie kolejne fotki :) 











Obowiązkowo sobie posłuchajcie Anglagard


Ściskam wszystkich
NTKD


Zapraszam na stronę na facebook'u kliknij tutaj

Nie wyrażam zgody na kopiowanie bez mojej pisemnej zgody zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.


1 komentarz: