wtorek, 20 stycznia 2015

Babeczki na urodziny małej sąsiadki



Fotorelacja z wypieków dla sąsiadki, która skończyła 7 lat :) jeszcze były serduszka z kruchego ciasta z imionami, ale nie zrobiłam fot. I ogólnie wszystko na szybko. 



może nie są idealne, ale wprawię się wprawię :)










kiepska fotka, na żywo wyglądały na smakowitsze :)



Z miłości do babeczek :) 
polecam się na przyszłość  :P 
NTKD

zapraszam na fb

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.



4 komentarze:

  1. Patrzę wlustro zachwycona...
    Co tak błyszczy? To korona!
    Gdzie? Na mojej własnej głowie!
    Skąd się wzięła, kto mi powie?

    Z dumy....mam wspaniałą Córkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* no musiałaś mnie na taką wychować, więc to sobie gratuluj cudna Mamusiu:*

      Usuń
  2. Mniammmmmm! "nie są idealne?" są extra!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięks, ale jeszcze muszę ostro popracować nad ujarzmieniem lukru :P

      Usuń