środa, 30 listopada 2016

przygotowania świąteczne czas zacząć :)


Wyjątkowo w tym roku  szybko czuję święta,  już zaczęła się produkcja ozdób i plany wystroju :)

Na wejściu będą witały własnoręcznie wykonane śnieżynki :)




 a wszystko zaczęło się tak:







A teraz masa fotek, bo nie mogłam zrobić jednej idealnej- na desce są 4 śnieżynki, czego też nie udało mi się odpowiednio ująć... wypadłam z formy fotograficznej :) 















Niedźwiedzia też zrobiłam, ale muszę go odpowiednio w ramkę oprawić, bo na kartonie prezentuje się zbyt industrialnie :P 



U nas już dosyć dużo śniegu spadło, co mnie cieszy niezmiernie - może te święta będą białe?



Śnieżne buziaki 
NTKD 


Nie wyrażam zgody na kopiowanie  treści i zdjęć, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz