poniedziałek, 23 grudnia 2013

coraz bliżej, coraz bliżej ŚWIĘTA, cz.2 (prezenty LAST MINUTE)


 Jeśli komuś zabrakło pomysłu na prezenty i/lub zabrakło pieniędzy i/lub zapomniało się o kolejnej kuzynce/cioci/sąsiedzie nadchodzę z pomocą.  Poniżej przedstawiam kilka szybkich pomysłów na podarunek.

Jednak najważniejsze w tych świętach to BYĆ, a nie MIEĆ!


1. Świąteczne kakao



Wystarczą torebki śniadaniowe, serwetki papierowe, kakao, pianki marshmallow, trochę sznurka oraz kolorowe kartki z przesłaniem - moim było to, aby każdy kto pije to kakao pomyślał o nas ciepło :) 
Hit tych świąt - małe serwetki pod babeczki :)





2. Kolorowe przysmaki - babeczki 






3. Paczka miłości 

czyli powyższe dwie propozycje wrzucamy w ładne opakowanie :) 
4. Saszetki zapachowe

Kto ma maszynę, niech działa- ja robiłam ręcznie w wielkim pośpiechu, wyszło ... hmm jak w pośpiechu bez maszyny :) No i można szyć na lewej stronie, a później wywinąć i brzegi będą estetyczne - jednak zapomniałam o tej technice :)
Wypełnienie stanowi miętowy susz - miętowa herbata :) 











Mam jeszcze kilka pomysłów, ale już brak mi czasu - w pilnych sprawach pisać na fejsie -  dopomogę :):):)


Miłości i  samych przyjemności na świąteczny czas :) 






Zapraszam na stronę na facebook'u i zachęcam do jej polubienia, aby zawsze być na bieżąco :):):)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz