sobota, 19 kwietnia 2014

Jajo wielkanocne

Jajkiem jestem niesamowicie już dużym, jednak cierpliwym i liczącym, że nie będzie wyklute na Wielkanoc a raczej tak jak przewidują lekarze na maj :) Choć położne mawiają "oooo już na ostatnich nogach? - nie jeszcze miesiąc odpowiadam, , a one na to -"ale z bliźniętami?" :) ha ha ha 

Niby czasu jakoś więcej powinno być, bo do pracy się nie chodzi, ale znowu święta jakoś na sępa spędzamy u  rodziców zamiast samemu coś zorganizować Zrobiłam jedynie babeczki i trochę ciast, wykonałam kilka kartek. Jak się okazało z liczeniem coś u mnie nie tak(kolejny raz), bo znowu kilku zabrakło i zamiast ręcznie robionych podesłałam te kupne :(. W święta życzę wszystkim odpoczynku takiego sielskiego.

Ostrowo
 Dziś zaliczyłam piękną wycieczkę i wygrzewałam się w słońcu. Oj nazbierałam ze słońca energii, takiej jaką lubię najbardziej:) W słońcu, przy osobach, które kocham i które mnie kochają ...nie ma nic cudowniejszego.

















Fotorelacja Wielkanocna poniżej :) 

Wstążeczki +myślenie o bliskich+ kartoniki + dobre chęci = kartki świąteczne... znowu za mało, ale liczę na wybaczenie tych osób, do których przesłałam kupne :)








Chomikowanie zaowocowało pozostawieniem zakupionych na ślub kartoników (na czekoladki jako forma podziękowania) teraz wyglądających zupełnie jak zajączki :):):) Coś mi się wydaje, że zając zostawi dla bliskich takie same :)



Kulinarnie ... 
Część przyznam się od razu pomysłów zeszłorocznych (marcepanowe marchewki i groszki) wykorzystałam i w tym roku.Część zdjęć pochodzi z archiwum, ale dzielę się nimi teraz :)






















I to wszystko :) 


Buziaki 
NTKD



Zapraszam na stronę na facebook'u i zachęcam do jej polubienia, aby być zawsze na bieżąco  :):):)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.

1 komentarz:

  1. Nie martw się, nie tylko Ty na lenia pojechałaś w gości :) My również. A zamiast ciast upiekliśmy kaczkę w jabłkach.

    OdpowiedzUsuń