piątek, 22 sierpnia 2014

Najwspanialsza MAMUSIA :*

Choć brak mi czasu na wszystko i nie wiem czy to kwestia organizacji, czy rzeczywiście mało mam go w posiadaniu, to choć kilka słów naskrobię, bo święto wyjątkowe. Święto mojej Mamusi, tylko Jej jest dzisiaj. 
 W wieku ok 4-5 lat idąc z Mamą do przedszkola zapytałam (mieląc w głowie prawdopodobnie treści z książki o złamaniu mitu bocianowego) 
"Mamo, a czy ja jestem Twoim jajeczkiem?"
Mamusiu najwspanialsza tak wiele Tobie zawdzięczam, za tak wiele jestem wdzięczna. Nie sposób opisać słowami tej olbrzymiej miłości, przyjaźni, oddania, szacunku.  Dziękuję za wszystkie chwile spędzone na rozmowach poważnych i tych o mniejszej wadze dla ludzkości, ale równie potrzebnych. Chcę jeszcze, chcę więcej! Dziękuję za Twoją ciekawość świata, za chrupanie słonecznika podczas czytania. Dziękuję za szaleństwa i za elegancję. Dziękuję za dobre serce. Dziękuję za najpyszniejsze klopsy świata i za sernik z "masą na tort" i za leniwe i knedelki i karkówkę i każdą kanapkę zrobioną przez Ciebie etc. :) Dziękuję za wychowanie mnie na człowieka często kosztem samej siebie, ale obiecuję, że trud nie pójdzie na marne (mam komu dalej przekazywać :) ). Dziękuję za przeżywanie ze mną chwil i tych smutnych i radosnych.Dziękuję, że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Dziękuję, że jesteś pomimo odległości. Dziękuję  za nasze kable. Jak tu się odwdzięczyć za to wszystko? Na razie daję tylko siebie, ale niebawem wygram w totka i zwiedzimy cały świat! ... i jeszcze za  tyle nieskończonych chwil spędzonych razem, za tyle rzeczy powinnam dziękować. 


Kocham Cię nad życie:*   
Jestem szczęściarą, że jestem Twoją córką!
 Pamiętaj, że nasza "pępowina" sięgnie nawet i na księżyc. 
100 lat Mamusiu:* 



Twoje jajeczko :*


1 komentarz:

  1. Ryczę:) Dziękuję Bogu za wspaniałe dzieci. To najlepsze, co mnie w życiu spotkało!:)

    OdpowiedzUsuń