poniedziałek, 7 lipca 2014

Najlepsze rzeczy są za darmo!


 Najlepsze rzeczy w życiu są za darmo!

Celebruję codzienność.
 Dziękuję Mamo, że mnie tego nauczyłaś. 
Dziękuję, że potrafię cieszyć się z małych rzeczy. 
Dziękuję wszystkim, których spotkałam, że utwierdzali mnie, że warto o tym pamiętać i warto o te drobne rzeczy dbać. 
Dziękuję, ponieważ teraz mogę przekazać to dalej, mogę uczyć tych pozytywnych doznań małą, ale jakże WIELKĄ kobietkę.

 Bo najlepszych rzeczy w życiu nie można kupić, one są za darmo :)
A od 2 lat jako żona mogę się też tym wszystkim każdego dnia cieszyć. :)

UŚCISKI



CAŁUSY






MIŁOŚĆ 

MIŁE WSPOMNIENIA




 RODZINA


PRZYJAŹŃ






Mężu dziękuję za wszystko :*





Zapraszam na stronę na facebook'u i zachęcam do jej polubienia, aby być zawsze na bieżąco  :):):)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.


2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Papierową(sprawdziłam;)) Rocznicę!! Dużo miłości a wszystkie troski dnia powszedniego znikną same.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!! jak ten czas ucieka! oj pobawiłabym się ponownie na takim weselichu:)

    OdpowiedzUsuń