czwartek, 10 lipca 2014

Robi nam paparara


Zdjęcie wykonane o 6:05 - bo kto rano wstaje ... ten ma dzieci :)


Oto kilka wniosków na dziś:

1. zumba, sauna to nic w porównaniu z obcinaniem paznokci niemowlęciu - wypociłam chyba 5 kg, oczywiście kg zlazły chyba z powiek, bo dupsko nadal wielkie :P

2. na humorzaste, aczkolwiek najwspanialsze córki mam sposób śpiewając od kilkunastu minut: górniczo hutniczo orkiestra dęta robi nam paparara robi nam paparara, a co na to NATO, NATO na to nic... :) Wspieram się oczywiście YT, aby zagłuszyć mój anielski głosik, choć trenowałam gardło śpiewając w podstawówce w chórze, a później to już tylko picie :P

3. marzy mi się teren, na którym zbierzemy się kiedyś wszyscy z dziećmi i będziemy grillować i bawić całą gromadkę. Już wiem, kto będzie starym niedźwiedziem.

4. "Jak Amelia pogodna to jesień dorodna"- czyli 10 lipca ustanawiam dniem imienin :P  

Koniec wniosków na dziś - przynajmniej do południa :)




Zapraszam na stronę na facebook'u i zachęcam do jej polubienia, aby być zawsze na bieżąco  :):):)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.

1 komentarz: