wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczne prezenty/ pak pak pakowanie/ cz.3

Oczywiście nie zdążyłam zrobić wszystkiego zgodnie z planem. Maszyna mi się zacięła, plątała nici i nie miałam sił już jej rozkręcać i rozpracowywać. Zabrałam się za gotowanie i pakowanie. Dostaliśmy tyle ciepła od innych. Tyle prezentów cudnych, że nie sposób słowami podziękować. A tu jeszcze świąt nie ma. Czekam za resztą prezentów  i wypatruję kuriera, sprawdzając nr paczki przewozowej i jej śledzenie, co 15 minut. I jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że część prezentów dotrze dopiero po świętach- choć gwarantowali :(:(:( No nic przyszły rok  prezenty robię w listopadzie. Wrzucam na szybko pomysły jak zapakować cudne dary. Część z nich stała się inspiracją, ale sama ich nie wykonałam. Część pomysłów z poprzednich lat.


prezent cudnie zapakowany od sąsiadów :)


Bajkowy rysunek na paczce z przepysznymi pierniczkami ;)

Bajkowe gwiazdki, literka, i papier

Omniom mniom pysszzne renifery, aż musiałam się podzielić smakiem z innymi :)






Grzaniec domowy bezalkoholowy - inspirowany Fonte




Amarantus prażony świetnie się sprawdza do zdobienia no i jaki zdrowy

Bo w końcu się zobaczyliśmy, a Pani piernikowa będzie wisieć na choince i przypominać o dobrych ludziach :) No i kawalera już ma - ten wyżej z chęcią by powisiał na gałązce tuż obok











Buziaki NTKD


PS. postanowienie noworoczne - obiecywać tylko wykonalne rzeczy :)


zapraszam na fb



Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz