czwartek, 20 czerwca 2013

Początek - jajko, czy kura?


Wielki dzień nadszedł.
 I oto jestem w świecie blogerów.

 Zbierając się z lat kilka w końcu postanowiłam i zadziałałam. I OTO JESTEM ja -   
Nie TYLKO Kura Domowa

Kura domowa nietypowa. Pełna różnorakich pomysłów, więc będzie o wszystkim i o niczym. Ot taka moja mikrohistoria, w którą upchałam pomysły, dorzuciłam parę fotografii, coś upiekłam, coś przeżyłam, coś z niczego ulepiłam. :) 

A kurą jestem tylko od czasu do czasu. Raczej taką gdaczącą i robiącą duużo szumu. Ale ile radości, ile zadowolenia i satysfakcji z tego mam. :P

A jak nią nie jestem to.... staram się wcielać i spełniać w innych życiowych rolach. :)
Choć nadal pismo mam jak kura pazurem. :) 

 Nowa
Nie tylko Kura Domowa 




 nietylkokuradomowa@gmail.com














2 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że tu jesteś:) już teraz wiem, że rozbawisz nas do łez!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też jest miło, że dołączyłam do tak znamienitego grona :) A co do rozbawienia to liczę na to, że pozytywne wibracje będą przepływały z jednej i z drugiej strony :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń