niedziela, 14 czerwca 2015

Urodzinowe babeczki dla M. i B

Już tylko fotorelacje, bo nie mam czasu na pisanie, a dlaczego o tym za dwa posty :)

Urodzinowe babeczki dla cudnych osób na kolejne 30te urodziny w naszym gronie. Oj starzejemy się starzejemy :) Ale podobno starzeje się ten, kto nie pielęgnuje w sobie ciekawości dzieciństwa, szaleństw młodości i zaciętości i wytrwałości trzydziestolatka, więc nic tylko zdobywać świat. Zdjęcia znowu na szybko, bo jedną ręką się malowałam, drugą robiłam zdjęcia i trzecią układałam włosy, miałam też całkiem zacnego pomocnika. A.M. dziękuję Tobie :*













Słodko ściskam
NTKD



Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.





1 komentarz:

  1. Kochamy smak a przede wszystkim wygląd tych cudownych babeczek!!

    OdpowiedzUsuń