sobota, 27 czerwca 2015

Bądź Bella na wakacje, cz. 5


UWAGA najbardziej olinkowany post, więc szykujcie myszki i klikamy :):):) 

No i zbliżamy się do końca. Aż trudno sobie wyobrazić jak to będzie bez tych treningów, dlatego nie wyobrażam sobie i stawiam za fakt dwie opcje: albo wygram i problem kupna karnetu mam z głowy :P, albo kupię sobie sama karnet na 30te urodziny :) Dziś na treningu, na rowerach instruktor zapodał dźwięki, które przypomniały mi jak to byłam z kuzynką mą cudną w Poznaniu na koncercie H- blockx :) Pamiętam, że jako rasowe grunge'ówy skakałyśmy w tych wyciągniętych po kolana swetrach, w glanach  i z milionem kolczyków w uszach i wylewałyśmy siódme poty, a dziś przy tym samym utworze (jak to leciało klik klik :)  jechłam pod górę oj jechałam z trochę mniejszą ilością złomu w uszach :) No i niezastąpiony faithless też był dziś i rozkręcał "bezsennością":)


Widzicie ten biceps, który się wykluwa :)

a tutaj sobie idę o połowę lżejsza o połowę młodsza z obstawą jak zawsze :)
nad tricepsem już też pracuję :) i nie, nie wyszłam spod prysznica - to tylko easy bike :)


Przez cały program towarzyszyły nam nie tylko pot, łzy i cierpienie. Były też miłe chwile relaksu. Masaże, sauna, jacuzzi i inne przyjemności serwowane w Bella Line  w strefie SPA oraz w moim przypadku kolejne masaże w Laser DeLux w Toruniu. Oba miejsca przyjemne, z miłą obsługą fajnie łapiącą kontakt z klientem. W strefie SPA zupełnie czułam się jak na wakacjach (moje ukochane miejsce już kiedyś opisałam tutaj, ale z chęcią dodam nowy wpis o podróżach z dzieckiem)


w oczekiwaniu na masaż :)

Mając masaż widzisz sufit i od tylu przyjemności zaczyna się dostrzegać nagle jakieś artystyczne piękno w przedmiotach, na które normalnie się nie patrzy :):):)



Dziewczyny z programu miały  w Laser De Lux robione super zabiegi, na nogi, na brzuchol i niekiedy nawet na twarz. Same nowości dostarczył im program Bądź Bella na wakacje wraz z partnerem Laser De Lux: kriolipoliza i karboksyterapia. Ekwilibrystyka dla języka, ale efekty podobno są :) Podobno, aż 10 cm w talii mniej po kilku zabiegach ma jedna dziewczyna- obejrzę ją dokładnie :)  Okazało się, że zabiegi choć brzmią strasznie przynoszą efekty i połączone z ćwiczeniami dają niezły efekt "WOW" :) Zabiegi te są przeciwwskazane przy laktacji, więc się nie załapałam - choć ciągle o nie wypytywałam na masażach bańką chińską. 


Dziewczyny poza widocznymi efektami od ręki będą mogły za kilka tygodni dostrzec jeszcze większe zmiany, ponieważ zabiegi te nie spalają tkanki tłuszczowej ani w magiczny sposób nie sprawiają, że sama od tak znika. Niejako zmuszają organizm do pewnych procesów, mobilizują go, aby wydalił obumarłe i niepotrzebne komórki. OK już lepiej nie będę pisać o co tam chodzi, bo wyjdzie elaborat medyczny :) W skrócie zabiegi te dają kopa, aby nasz organizm sam się zmobilizował do spalenia tkanki tłuszczowej.  



A w salonie Laser De Lux zakochałam się w krzesłach, oj jak ja kocham piękne meble. Te od MaMaison  zajmują szczególne miejsce w mym sercu ( zaglądam często na MaMaison'owego bloga) ale te w salonie- oj jak ja już chcę mieć trochę więcej przestrzeni, aby móc u siebie mieć takie cuda :)



Wystrój też całkiem przyjemny, i karafka  na wodę- oj piękna, ale nie zrobiłam foty ;(


A dla osoby, która pragnie skorzystać z  zabiegów w Laser DeLux Toruń i jest ich nowym klientem mam 20% zniżki na pierwszy zabieg. Można do mnie pisać na fejsie najlepiej ( kliknij, polub profil i napisz :) ) jeśli ktoś jest zainteresowany, bo zabiegów jest od groma i trochę - od zamykania naczynek przez inne wygładzania i laserowe depilacje - wyżej wrzuciłam link - można sobie zobaczyć co dla kogo najlepsze, ja proponuję 20% zniżki na pierwszy zabieg :)



Czeka nas jeszcze strzyżenie, malowanie, ubieranie - czyli to co kobiety niby lubią najbardziej. Ja wychodzę naprzeciw stereotypom i mówię, że najbardziej to  lubię spędzać czas z moimi bliskimi ładnie uczesana, pomalowana i odświętnie ubrana he he he :)



Uściski ślę 
NTKD



zapraszam do siebie na fb  - będziesz na bieżąco:)

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć oraz treści, które są moją własnością i stanowią przedmiot prawa autorskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz